rEmpit......

akhirnya...setelah berbulan2 aku xbawak moto..smlm dalm sejarah,,,untuk pertama kalinya aku bawak motor di 'BANDARAYA TANJUNG MALIM' nie....hahahahahahhahahahahahahahaha.......mula2 tu..ketar gler tgn aku nie...mklum laa...da lme xpegng moto nie...tp..alhamdulillah..aku dan sarah(merupakan pembonceng aku)selamat pergi dan selamat balik.....hahahahah..walaupun aku xtau lngsung jalan kt sini...atas jasa bik nad..aku berjaya gak...hahahha...(tp still ag xingt nie jln)
sebenarnya semalam aku g kat tasik proton city..bkn sje nk g melepak...tp aku n da geng nie menjadi sekretariat utk regatta kayak...huhuhuhu...cm bangga jr kn..hahah..tp xbez pn...kne duduk dlm ujan..redha jer laa...ari nie da demam da nie,,smlm ngan baju basah..sampai kering..pastu basah balik....nk balik tu pn..aku bwk moto dlm keadaan yg terhuyung-hayang....
pastu ari nie..aku d demm...aku xg pn kt regatta tu....bkn sebb demm..tp xde transport laaa...bomba pn aku x g..hahahahhaha...aku sakit kepala....lpas rest td jap..ngan ambik pil (aktiffast jer,,,)...kpale aku da bleh berfungsi ngan normal daa...cme badan jer panas2 ag....huwaaa....nie yg rse cm nk balik umah jer nie....
tp pape pn....nie merupakan first time aku tgk regatta kayak..kn ade yg yg bgus tu...setiap yg berlaku tu ...ade pro & kontra...ade yg bek...ade yg xbape bek..dan ade yg TERUK!!! tp kn..semua tu akan mengajar kita...kn kte belajar drpd pengalamn...huhuhuhuu...
pape pn....bez ar tgk dorang smlm....ade yg nek kayak tu,,,terumbang-ambing,,,ciap ade yg juz pusing2 jer..hahahah..klakar laa...tp dorang still ag bgus...berani mencuba...walaupun xpandai...huhuhuhuuu,,,ari nie mesti bz..sal peringkat kebangsaan..smlm pn aku tgk peserta dr ganu dok praktis...fuyooo...bodi mantap beb...hahahah...mmg cm bgus jer dorang tu...aku nk p tgk..tp xde kenderaan nie...huaaa......

0 ulasan:

Catat Ulasan