kAwin....cUti..??


nie la antara kaum kerabat aku dn yg bakal jd kaum kerabat kluarga aku pun ade gak tu...hehhehee..

my mama ngn kakak kesayangan dy...hehhehehee...

nie hantaran dr pihak lelaki...

nie plak dr pihak pompuan,,,,,
cuti & kawin mmg xbley dpisahkan.....asl cuti jer...mest ade org kawin..kn3...btol x???
nie gmbr aku ngn family mse g majlis kawin spupu abah aku aritu..kt gua musang.....sje nk post lam n ie...

cntik pengntin nie kn...jeles aku...rse cm nk join jer dorang atas pelamin tu...
hehehe..

4 ulasan:

anah berkata...

~he3..
~cntikla bju k0..

~npe xpkai bju kuning,ikut tema pgantin.ha3=p


~drp k0 j0in d0rg kt pelamin,baik k0 naik pelamin ko sndiri..hu3=p

miEn.. berkata...

anah...hahahaa..bkn aku xnk pkai ikut tema dorang..tapi takut org ingt aku pengantin pompuan lak....hhahahahhahaa...

xkn bju aku jer yg lawa???si pemakai xlawa ke>>>?

miEn.. berkata...

hahahha....kau ni lah bawak ayie g kenduri...lamatnya pasni ko dan ayie la pulak jadi pengantin...hahahhaha

ninim berkata...

mien
ngko bila nak kawin ni
wat 3 majlis bleh
bleh aku g tiga2

Catat Ulasan