aku MALAS......

Kenapa dengan aku sekarang nie...??????
aku da pening dengan diri sendiri....
semakin hari aku semakin MALAS.........
aku CUBA jd RAJIN tapi aku xberjaya...walaupon aku da berusaha sehabis mungkin...
kenapa nie...
sepatutnya aku kne makin RAJIN berusaha...
aku da jauh terpesong nie...terpesong dari tujuan ku yang asal...
adushhhh,,,,,
bencinyer jd MALAS....
tp susah la nk jd rajin...
macam2 halangan melanda aku bila aku nk jd RAJIN...
.
.
td konon2 g libry....
nk cri bku sal nk wat esemen wacana...
aku dapat tajuk yang berkaitan dengan komunikasi...
.
.
alih2 g cari...1 pon xde bku yg aku nk...
hari tu...mase aku xley nk pinjm buku sebab kad matrik blacklist...
sebab xanta bku yg da xpired...
bnyk lak bku yg aku nk guna aku jumpa...
tp xley nk pinjam...
eeeiiiii......
.
.
.
aku da sembunyikan da buku tu...tp still lg aku xdapat...
nie yg wat mod rajin out nie...
nyampah tol...
da la da nk kne anta esemen tu...
.
.
.
.
penyakit MALAS aku nie da makin teruk daa...
nk update blog pon aku MALAS....
.
.
.
.
plezz......
sesape....
tolong aku....
supaya aku jadi seorang manusia yang...
RAJIN.....

3 ulasan:

bubu253 berkata...

mien ko nie mst dh kne vrus aini nie..
hehehe
bhy nie..
baek ko update antivrus ntok lwn vrus mlas tue..
hehhehee

ninim berkata...

hahha....ngumpat aku.min ngko jangkit aku ka....cian ngko........aku pun nak buang dah badi ni

miEn.. berkata...

yeke nie sume aini punyer virus....?????
apekh yg patut aku lakukn????
perlu ker,,,aku aku mndkn aini dulu ngan mnd bunga...pastu bru wat utk diri sendri...
hapuskn punca dulu.....
hehehe...
iye ellie...
aku kn lwn virus aini...
doakn aku berjaya dalam perjuangan nie...

Catat Ulasan