aKu dA tuA...!!!

aku da xtau nk kte ape....
tp...
skang nie da sem3 da...
esok start kuliah...
kne jd pelajar balik...
.
.
.
.
.
aku ade pengumuman utk kwn2 seangkatan ku....
sebenarnya..
.
.
.
.
korang




da





TUA...!
sme cm aku laaa....
nape aku ckp da tua...
nie ade cter....


umah aku skang nie,,
ade junior...
dorang tnyer aku...
nk pngil aku ape,,,,
aku ckp la pngil jer...
YASMIN...
tp..
alih2...
aku dengar dorang pnggil...



KAK YASMIN......!

ini membuktikan aku da tua....
huargh......!!!!
aku xnk trime keadaan ini...
tp apekan daya...

3 ulasan:

ninim berkata...

kau memang dah tua...tak sedor diri...hahahahha

Tanpa Nama berkata...

mien jgn lpe jwb tag ak...hehehhe

miEn.. berkata...

ninim---> aini..ko lg tua dr aku tau....!xcye jom tgk ic...

bubu----> ok...aku akan cuda sedaya upaya....hehehhee(klau jwb dpt ape???)

Catat Ulasan