cErita hAri ini....

cerita hari ini...
xbanyak pon cter pasal hari ini...pasal aku tdo jer ptg td...
tp still lg hari yang menarik utk aku..
.
.
erm...sebelum tu,,da lme aku post blog..
sibuk+malas = xpost blog..
hehehhee..
formula baru nie..
.
.
.
hari-hari yang sibuk hampir ke penghujungnya...
da xpening sangt da skang nie...
tp masih lagi takut2...
takut esemen kene reject...!!!
mintk2 la jgn...
moga bermurah ati la pensyarah2 ku sekalian...
.
.
.
citer sal ari nie,,,td ade majlis berbuke puasa bersama warga khar kt bwh nie..
aku pon turut serta menjayakan majlis tersebut
(tibe2 jer aku n the geng nak join majlis kt khar..sebelum nie......
erm....besa laa..mkn frrreeeeee)
tp mmg bez..dpat mkn rmai2...
sonok jer...
.
.
.
cerita sebelum berbuke....
kami g bazar rmai2..
aku,,fara,,ellie..chief..aini..kak hawa...kwn fara(nme da lpe..shira ke ape td ek???sory...)pastu tbe2 jmpe ngn adha(bf anah) ngan kembar dy..
cm xcye lak leh jmpe adha ngan kembar dy...
mmg ktorg da tau,,dia ade kembar..tp xpernah jmpe..tbe2 la jer jmpe td...mmg mke cam ko daha..cme ko chubby sket..(sori agak ikhlas yer...hehhee)
.
.
.
.
cerita lepas mkn kt bilik aku...
anah dtg...pastu fara ngan ellie..
baru aini dtg..
atun xdtg2..
bape kali kol tp xdpt lak..
tdo kot..
penat sgt semalam...
fara bwk tart blueberry yg dorang wat pg td..
besh3...
nnt ellie jnji nk wat tart telur lak..kn ellie????hhheheheheehheeh...
xcited jer cter kt anah jmpe kembar pakwe dy..
hehehhee..
anah pun xcited nk jmpe gak...
kesian anah..penat bru blik kL..
jmpe mak dy...
anah sgt2 stress..cian dy..
anah..jgn jd terlalu baik...
jd seorg yg asertif yer...
hehehehee...
.
.
.
.
cerita skang...
sume da balik..
aku sorg2...
ym ngan paksedara aku...
tgk muke anak2nya yg comel...
pastu aku mula terasa..
nk peluk cium bebudak tu...
huhuuhuuhu...
(naluri seorg ibu da dtg secara tbe2..)
.
.
.
.
skang pnyer cter lagi...
tnggu si dia kol...
lmbt tol..
aku da mula nk smbung mimpi siang td da nie,,
erm...
xpelah...
tdo la dlu..
.
.
.
.
sekian saje citer utk ari nie...
klau esok aku rajin..
insyaAllah...


.
.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hheheh
k mien..
t ak try..
lau jdiek...
kte wat bisness..
heheheh..
(",)

miEn.. berkata...

ok..set...
ko cbe dulu...
ok...
huhuhuh...

Catat Ulasan