kEje..oh...kEje..

Aku da keje...da 2minggu aku start keje,...kuikuikui....sonok gler keje nie...walaupun aku juz jd kerani yg xtau pape....gaji pun ciput jer.,,

Tp enjoy..aku blajr cmne nk berurusan dgn org rmai...cmne nk lyan pelanggan yg dtg...

Bez.....

Kwn2 pat keje pn..mmg da aku knal sebelum nie...

Nk tau aku keje pat mne...nme syarikat tu...INSTITUT MEMANDU TSSB ....hehehee

Institut belajar memandu...

Dlu pun aku bljar memandu situ gak...

Jd da besa ar....

Aku g keje di anta dan blik d jemput...abah aku jd drebar aku..hahhahahahaa...dy la yg beria suh aku keje situ...kn da kne jd drebar...pepun...

Aku dpt pengalaman bru kt situ...

Pengalamn yg amat berharga....xde jual kt shoping complex pun...kn3....

Smoga aku menjadi pekerja yg cemerlang....

Amin...

0 ulasan:

Catat Ulasan