sElamAt tinGgAl SumE.....


selamat tinggal sume.....
sob....sob...(sambil sapu ai mate ngan lengan baju)
sat ag...aku akan meninggalkan bumi khar ini....
kejap jer rse mse berlalu....aku rse cam baru jer aku smpAi khar nie...nk daftar....nie da abiz sem 2 da....sem dpn..sem3...cepatnyer mase berlalu....

kt sini...aku belaJAr berdedikasi...eh silap..berdikari...untk pertame kalinya aku hidup tanpa keluarga...hidup dengan kwn2.,...
bez.....aku blAjar wat keputusan sendiri...selalunye...org len yg akan wat kputusan utk aku...sebab aku takut nk wat keputusan sndiri...takut aku wat keputusan yang salah....tp sekarang...aku da bleh pilih sendiri idup aku...wlaupun..kengkadang..aku tepon tnyer pendapt orang len gak laa....

bnyak bende yg aku belajar kt sini...belajar berjimat cermat...kontrol nafsu ...nafsu makan,,nafsu shoping....

kenal manyak kwn2 bru yang memang:
  • bek ati
  • hepy go lucky
  • sengat
  • blur
  • slalu kutuk aku..
  • selalu kenakan aku...
  • selalu lepak ngan aku...
  • selalu berpoya2 ngan aku...
  • selalu bergosip ngan aku..
  • selalu menyebabkan usus aku cedera,,sebab korang ske wat lawak tahap dewa..aku pun ape ag..ske pn tahap dewa ar..
  • dan kwn aku yg mcm2 ragam ag tu...
mcm ade kwn aku nie....yg bleh wat aku hepy..enjoy...sakit ati pun ade...tp xpe..aku da makin belajar wat x kisah...cara kita x sme...mungkin ade yg xske ngan cara aku...aku mintak maaf....aku pn akan belajar untuk terime care korang yang mcm3 tu...insyaALLAH.....

APe pUN...hePY hoLIDay To aLl......
panjang Umur...
sEm dpN...kitE jmpE ag...
jage diri leklok yer....
luv u all......

0 ulasan:

Catat Ulasan