akhirnya.....

ermmm.....da lame aku nk wat blog nie...tp xkesampaian....huhuuhuuu...akhirnya...aku berjaya melakukannya...tq wat kwn2 sume....nad...sue...aini...terutama fara yang beri sokongan utk aku wat mende alah nie...AKU BERSYUKUR...dpt kwn cm korang...xterkecuali kwn yg slalu mkn ngan aku...atun..huhuhu...kengkawan geng olahrge...EMPATY....bomba group...eh..da mcm ucapan artis menang anugerah lak kn...
erm.....
aku knalkn la dri aku la dlu..sume member2 da knalkn...dri sendri blom ag...aku MIEN....still bljr ag...muda ag,,bru 20-an...hahaha..tu jer sal aku...ckup la tu kn...
hahahha...td aini...dtg nyibuk...ape la ainie nie...kwn aku yg paling sempoi...kdg2 skema...kdg2 tolol...kdg2 gler...tp aku syg kwn2 aku...xkire la cmne skli pun dy....tp aku respek ko la ainie..,bnyk idea...kn2...bgus gak wat blog nie..dpt mengisi mase terluang..sebelum nie..mse free..aku tdo...tgk cter korea@jepun....dan yg sme wktu dengan nyer...hahaha...kantoi...ari tu wat pembentangan sal pengurusan masa..sedangkn mse aku sendiri pn xterurus,,,wat malu jer kn...tp nk wat cmne...aku xde kesedaran kendiri ag nie...erm....aku pn xtau...cmne bru aku bleh ade kesedaran kndiri,,,,ckp nk jd kaunselor...tp jgn la risau lak..kn nnt xnk anta ank korang kt sekolah yg aku kerja...aku akan berusaha utk jd kaunselor yg terbek...hahahhaa...chaiyok,,,chaiyok....hahhaha..jgn jeles ek kwn2,,korang pn akan jd manusia merangkap hamba ALLAH yang terbek juga...Amin..aku doakn korang...i lab u ol....alamk beteri laptop da low..nmpk nye kne rojer dlu...huhuhu...aku kt kafe skang,,,,nek bilik da...nnt aku smbung ag k...

0 ulasan:

Catat Ulasan