cerita bermula.....

erm..cerita ku agk rumit sket..ssh nk fhm..tp ckup la aku ckp yg aku nie ank sulong,,tp di besarkn oleh atuk ngan nenek aku...psal tu lh ade yg terkejut klau aku gtau aku nie ank sulong,,ngn perangai cm budak2...xpernah matang..erm..pernah matang..tp lam 2..3..4..minit jer laa..xley nk bertahan lme ..hahhaahaa...tp ini lah aku..psal aku nie tinggal ngan nenek aku..yg aku panggil maa...aku jd rapat gler ngan mksedara dan pksedara aku terutama maksu aku ngan uda..dorang da lyan aku nie mcm dorang pnyer adik...slalu gaduh..gurau...kutuk mengutuk,,kami 3org nie..ske mkn benda yg sme..jd lau maa msk mende yang kami suke..apa lg..berebut laa..mcm aksi bleh tgk..lau ingt balik..mmg lawak ar..nme jer pksedara ngan mksedara..tp perangai sme jer mcm aku..cm bdk2,,aku kamceng ngan mksu..sebab dr kecik,,dy la kwn aku..sume benda kami share..dy kn anak bogsu,,mmg dy layan aku nie,,cm adik dy..smpai skang..beza umur kami pun..juz 6 taun..

0 ulasan:

Catat Ulasan