pErasAan...

perasaan....erm...sume org ade perasaan kn..mcm2 perasaan ade..malu,,sayang,,,benci...aku pn ade perasaan,,tp dulu..aku...erm..ade perasaan yg xseharusnyer ade(perkara yg negetif laa)..dendam....benci..dlu aku rse puas klau bleh wat org sakit ati..gembira lau dpt main2kn perasaan org...sampai..rmai yg bencikn aku..aku tau..rmai org yg bencikan aku...aku minta maaf kpd sume yg pernah aku sakitkn ati mereka..aku keliru..mse tu...aku cme rse...benci..benci..benci..terutama dengan mereka yg .........................................................................................................ape?biar la aku jer yg tau mereka yg mcm mne..aku juga xske ngan makhluk yg bernme lelaki yg ske merendah2kn kaum sejenis ku..sape mereka tnpa wanita???huhuhu..teremosi lak...tp skng aku da xcmtu..aku da sedar..sume org dikeliling aku adalh penting..aku xley idup keseorangan...cmne aku ley brubah..sebab seseorg yg pernh marah aku..dy ckp.."awk rse awk da hebat sngt?awk ingt awk bleh idup sorg2?ingt laa..tnpa org sekeliling..sape awk!tolong jge perasaan org sekililing klau nk ade org len jge perasaan awk...." lebih kurg cmnie laa..ape aku rse lpas kne 'basuh' tu??...aku rse aku org yg xbergne....
huhuuhuu....mmg sjak ari tu..aku bljr syg org len,,hormat org len,,jge perasaan org len...time kasih pada org tersbut..sape org tersebut....ermm.....adelaaa....seseorg yg da mengubah aku...org penting dlm idup aku skng nie..hehehehee...pape pn..aku nk mntk maaf skli lg utk org2 yg pernah aku sakitkn ati mereka...sory....

0 ulasan:

Catat Ulasan