BBQ kt sg. sAmaK....


ini la mereka yg telah bersusah payah mengidupkan api...slalunyer bomba padam api..tp ari nie,,kami (walaupun aku xwat...) di suruh utk idupkan api.....hahahahahahah
lihatlh aku yg cun nie...(sory,..terpuji diri sendiri,,) "terpakse memandikan" ayam2 tersebut.....aku terpakse melakukannyer...disebabkan kelaparan yg teramat sangt....aku tau..klau bg laki bini nie jer yg wat...lmbt la aku bleh masukkn aym2 nie ke dlm perut ku yg sedang menyanyikan lgu keroncong utk ana ni...




tadi aku ngan kengkawan 2,3,patblas kwn2 geng bomba upsi besert ngn en.ibrahim & en kamal g picnic kt sg samak....hahahhahahaa....bleh ar tahan bez dy tu..tp satu yg aku bengang...rombongan yg g meminang ayam tu lambt balik...so lm bt bleh mkn dan balik ar..da ar petang tu aku nk g bandaraya tanjung malim ag....nk g shoping sket kt pasar mlm tu....


hahahahahah...tp pepn..nie mmg da last kami jmpe kot...aku tetap menghepykn diri ku ini...

ditambah ag..lpas ayam tu da msk..aku btol2 bls dendam mse.. aku kebulur td...mmg catat sejarah ar ....bkn men bnyak ag aku mkn aym tu...fuhhhhssss......sampai mlm kenyg beb....atleast....aku dpt resepi bbq aym yg baru...senang lak tu...hahahaha...tq am..! gler tol..xpenah2 aku melahap smpai cmtu..nie sume sebab ade geng mkn bnyk rmai2 ....hahhahahah..projeksi beb!!

tp ...oklh...bez ler gak.....


2 ulasan:

HaImi SuHAiMI berkata...

oittt......cam kenal je.

hohohohohoho...

budak bomba !!!!!

miEn.. berkata...

hahahaha...memang ar knal...aku kn femes..(sori..aku sedang memuji diri sendiri..).....

Catat Ulasan