mAmA.....iBu,,,,,Umi....

mama.....ibu.....umiee....xkire ape skalipun gelaran yang korang panggil..maksud dy tetap sme jer,,kn....inilah org yg telah bersusah payah besarkan kita...didik kita...sampailh skang....smln aku rindu sngt2 kt maa...xley nk tertahan da..nk kol..kedit lak xde...nie sume sal aku bce blog aini la nie.....slalu nyer rndu pn aku dpt kontrol diri aku...tp smlm memang aku xley nk tahan da,,da bape bln xbalik nie.....
tp nk wat cmne kn....ptg td aku da kol da maa aku..huhuhu..terubat laa rndu....smlm pn..mksu aku kol..bley ckp ngan kakak..ank mksu aku...wat aku teringin nk g umah mksu aku jer....tp bley ckp ngan dy..lpas da rndu nie..makin petah berkte2 da kakak tu..ciap nyanyi lagu matahariku lagi untuk aku..lme borak ngan kakak..mcm2 dy cerita...tnyer aku,ble nk g umah dy...dagu dy luka..jatuh...doc tampal gam...klakar la kakak nie.....dy nk ckp minum air yogurt,,,tp ckp minum air mayonis....aku ngan umi dy gelakkan dy...pastu dy wat elek jer btul kan..minum air yogurt laa...mcm2 laa....
aku demam ari nie....mata aku sakit...senak...xtau nape....kple lak denyut2....erm,,lagi laa wat aku teringtkn umah...klau kt umah...demam cmnie..kompen dapt layanan 1'st klas nie....bez nyer....aku betul2 dh dapat homesick nie....
huhuhhu..
da laa.......erm,,,,xpelah.....

0 ulasan:

Catat Ulasan